Το Καλάθι σας

Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων Nakosonline.gr

Ακύρωση παραγγελίας



Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελίας σας, είτε μέσω email στο info@nakosonline.gr είτε τηλεφωνικά στο 24220 25555 αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας που έχετε λάβει κατά την ολοκλήρωση.




Επιστροφές ειδών




Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης, και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους.


α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και


β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας εντός) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος, στην περίπτωση που η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρία μας.


Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο, είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. 

 Στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο. Αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, τότε ο πελάτης θα αποζημιωθεί για τα έξοδα αποστολής που κατέβαλε.

Όλες οι επιστροφές γίνονται ΜΟΝΟ μετά από έγκριση από το κατάστημα nakosonline.gr και μετά από επικοινωνία με το κατάστημα μέσω email ή τηλεφωνικά.


Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.



Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν  και να είναι σε άριστη κατάσταση.


Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.


Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).


Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρία μας.


Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:


- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την εταιρία μας



- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί & η συσκευασία του δεν έχει παραποιηθεί (π.χ. ανοιγμα ταινίας ασφαλείας, κόψιμο συσκευασίας κατά το άνοιγμα κλπ.)



- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)



Συγκεκριμένα:



- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να το στείλετε στην εταιρία μας πληρώνοντας τα μεταφορικά έξοδα και εφόσον το προϊόν αποδειχτεί προβληματικό, αποζημιώνεστε για το κόστος των μεταφορικών.


- Το κόστος μεταφοράς & επιστροφής καλύπτεται από την εταιρία μας μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις :



α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και


β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας εντός) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος, στην περίπτωση που η εγγύηση έχει δοθεί απο την εταιρία μας.


** Τα προϊόντα που αποστέλλονται για έλεγχο-επιστροφές, επιστρέφονται κατόπιν συνεννόησης με το Nakosonline.gr  & την ταχυμεταφορική εταιρία ACS κούριερ. Το κόστος μεταφορικών με οποιονδήποτε άλλο τρόπο αποστολής δεν καλύπτεται από το Nakosonline.gr


- Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν


- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος (θα χρεωθείτε μόνο το κόστος μεταφοράς ή και αντικαταβολής και την αξία του τελικού προϊόντος).


- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας εσείς το κόστος της μεταφοράς του νέου και του προηγούμενου προϊόντος.


Επιστροφές Χρημάτων

-Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, οι επιστροφές πραγματοποιούνται σε μία από τις συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες σε 2-4 εργάσιμες ημέρες.

Οι ημέρες και ώρες που πραγματοποιούνται οι πληρωμές-επιστροφές χρημάτων είναι οι παρακάτω :

  • Δευτέρα-Παρασκευή  έως 18 : 00.



-Σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος το οποίο δεν επισκευάζεται εντός εγγύησης η εταιρία μας θα προβεί σε αντικατάσταση προϊόντος. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο προϊόν και ο πελάτης δεν επιθυμεί να αναμένει τότε γίνεται επιστροφή των χρημάτων αφαιρώντας το κόστος χρήσης του προϊόντος το οποίο ανέρχεται στο 1,7% για κάθε μήνα επί της αξίας πώλησης του προϊόντος. Για παράδειγμα αν ένα προϊόν αγοράστηκε 100,00€ και λειτούργησε σωστά για 18 μήνες τότε το ποσό που θα επιστραφεί είναι 100,00 - (1,7% x 18) = 69.40€